tisdag 14 april 2009

skit taggad på stenhård träning! (linda har blivit min
personliga tränare, haha, hon påminner mig om att det
faktiskt bara är 8veckor kvar tills bikinin ska fram!)
så idag har jag köpt en pilatesboll, pilates matta,
gummiband och hantlar och nya träningskläder!
pilatesbollen kan man köra alla coreboll övningar på
och dom är faktikst roliga!
mer taggad än någonsin :D så idag har jag kört
bodypump och även en powerwalk! så skönt!
köpte också mina efterlängtade ljusblåa chinos som
jag tjatat om ett tag. nu är dom mina :)
dom närmsta två veckorna känns ovärda i skolan,
tre dagar i veckan börjar vi halv ett och går en timme.
engelska läraren är borta så då blir det så, men jag ska
inte klaga. 8 veckor kvar till sommarlov, skööööönt :)

pratade med min nyblivna 18-åring i söndags också, dahlia :D
hon befinner sig i azorerna, skönt att höra hennes röst!
hon och perra hade det hur bra som helst, krökade och solade.
mickang är snart på väg hem också, fast hon från egypten:)

nu ska jag bege mig och sola med paulina :)

pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar