lördag 4 april 2009

så kom det efterlängtade påsklovet och solen!
det är så härligt. man får så mycket energi.
åt första mjukglassen i solen igår också, men några
tjejer i klassen, mysigt :) lakritsglass åt sofia och jag
var lite skeptiskt till det, men gott var det iaf!
kvällen såg ut att bli lugn, men så ställde paulina till
med krök och det var bara att börja tagga.
jag och michaelab fixade och trixade, mötte upp linda
och åkte hem till paulina, där det började rulla in folk.
trevlig kväll, tack för det :) åkte sen hem till min lilla
älskling som låg och väntade på mig, åh dig älskar jag!
idag har jag jobbat lite. det gick snabbt och var kul!
får se vad kvällen har att erbjuda, ryktas om grillning
med mina älsklingar hos mikaela:) men som sagt, det visar sig.
jag och mamma har iaf legat ute i solen nu i ett bra tag,
hoppas på att jag fått lite färg iaf, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar