onsdag 8 april 2009

jag är så glad och lycklig nuförtiden och jag
älskar det :D idag har jag samlat massa vuxenpoäng.
jag har städat, lärt mig tvätta och även tvättat två(!)
tvättar och plockat i och ur diskmaskinen. fick nå ryck i morse
när jag märkte att min bror tagit MIN frukost med sig till
jobbet, då jäklar! men fick ju mycket gjort :D
linda, även kallad min personliga tränare, fick med mig
på coreboll, skönt efter var det! satt väl där i en timme
efter, paulina kom också, sen åkte vi hem till mig och
gosade :) nu har jag packat och grejat, för imorgon åker
jag till huvudstaden med min älskling, sover där tills på
fredag. 60 min helkroppsmassage väntar imorgon och även en
hel del shopping hoppas jag på! sen ser jag fram emot
fredagen, den kommer bli så rolig! fem kamp, tjejer
mot killar och alkohol i varje gren, även en sleepover
för alla 10 pers, det kommer bli skit kul tror jag.

nu är det dags att sova om jag ska orka upp
imorgon bitti.

puss och sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar